Saturday, September 12, 2009

Mimpi yang menakutkan!

Malam tadi aku bermimpi meilhat ULAR yang banyak sekali di dalam rumah aku. Ketakutan memang takleh cakaplah. Tapi ular-ular tu tak gigit aku pun. Cuma biasalah takut tengok binatang tu. Nak jadi cerita ada satu bangkai ikan. Tapi tak busuk.Kira baru mati la.issshhh pening aku.Ikan tu ada dekat ngan ular-ular tadi. Hmmmm..payah nak cakap. Selalunya aku tak berapa nak ingat mimpi-mimpi ni. Malam tadi punya mimpi yang teringat-ingat sampai sekarang.

ADA SESIAPA BOLEH TAFSIR MIMPI AKU??



4 comments:

Sahabat said...

lain macam je mimpi awak ni..cuba tanya ustaz2.

♥Hernee Nazir♥ said...

ni kna bukak buku tafsir mimpi ni..nti sy tngokkan mksudnye..

M.A.B.A said...

menurut tafsiran kitab 'tafsir mimpi terjemahan Kalamjoro jilid ke 8,mimpi melihat ular dikeliling ikan busuk menandakan tuan akan mendapat kayap ular kerana badan tuan busuk macam bangkai ikan..ada pun kayap itu boleh hilang sekiranya tuan membeli ubat kayap di sengseh yong peng sahaja..huahuahua..tido tak baca doa..memang cantek la..harharhar

Mohd.Noor Azam bin Ateh. said...

Kuang ajaq Arip..balik kena ko cikgu pemulihan khas!

Blog Widget by LinkWithin