Friday, December 11, 2009

Adehhh...sakittt!!!


Dah dua hari aku sakit tengkuk sebelah kanan. Tegang rasanya. Dah macam-macam ubat/minyak aku letak. Tinggal minyak hitam keta ngan minyak masak je aku lum letak. Kang letak minyak lintah lain plak jadinya. Hahahaha...


Aku pun tak tau salah bantal ke..atau aku dah kena high blood pressure!!! Nauzubillah..selisih. Aku banyak kali cek, tapi doktor kata tekanan darah aku ok. So tak risau sangat la. Tapi yang aku paling perasan dan rasa macam nak karate tengkuk aku ni bila aku makan daging kambing. Hari tu hentam sate kambing 5 cucuk..ambik...setengah hari aku dongak kepala. Punyala sakit. Migrain memang ada sikit..So aku memang standby minyak kapak botol besar ngan panadol soluble dalam beg aku. Mana tau..ada masa sampai aku tak ble buka mata. (maksudnya nak tidur la..)


TERINGAT LAK..AYAH DAH GI HOSPITAL KE SET APPOINTMENT? KALAU SAYANGKAN AHLI KELUARGA...PERGI YEEE!

6 comments:

Ayah said...

Pergi ke klinik check tekanan darah sekali lagi.

PapaiMan said...

ayah pun gi hospital eh?

HudaAteh said...

Ayah g klinik scan buah pinggang x?

Mohd.Noor Azam bin Ateh. said...

ayah tak gi lagi..

Anonymous said...

Doktor tak ada laaa...orang cakap !

emak said...

mungkin awak darah tinggi. baik pegi check. kalau makan daging kambing sakit, selalunya darah tinggi. jangan makan panadol selalu sangat.tak bagus. cuba minum air rebusan daun saderi.

Capid: Tapi relax, setiap sesuatu pasti ada hikmahnya...

Blog Widget by LinkWithin