Wednesday, August 12, 2009

Presenting..Nusa Idaman!

Inilah pintu masuk ke ofis aku.Nusa Idaman

Setelah hampir 3 tahun aku kerja, kali ni aku nak share pasal ofis tempat aku kerja. Aku kerja di Nusa Idaman. Satu projek Perumahan dibangunkan oleh Nusajaya Development Sdn.Bhd. Anak syarikat UEM Land Berhad. Kawasan ni berdekatan dengan Afiat Healthpark,Medical Park-(please refer www.nusajayacity.com)-credit to Puan Yazidah sebab betulkan informasi ini.Salah satu komponen yang ada adalah Columbia Asia Hospital di 2nd Link,Johor Bahru

Aku suka kerja sini. Aku belajar banyak benda. Kalau ditakdirkan aku keluar dari sini, aku rasa confident dan banyak ilmu yang aku dapat. Yelah belajar melalui pengalaman. Tugas aku sebagai Penasihat dan Perunding bagi orang yang kat luar tu untuk mendapatkan Rumah Idaman mereka di sini. Kalau tengok harga memanglah takut..tapi kelebihan yang ada kat sini tak setanding yang ada di Johor Bahru ni. Betul. Korang try lah datang sini.

NUSA IDAMAN..HILLSIDE RESIDENCE!

InsyaAllah aku akan masukkan informasi dan gambar-gambar rumah yang ada kat sini. Mana tau korang nak beli..kan kan??

Haa..inilah meja aku..

Information counter

Inilah bahagian dalam ofis aku.

Bahagian diskusi..banyak orang yang dah beli rumah pernah duduk sini.

2 comments:

Unknown said...

Ni mmg betul2 takde keja ni...hehehe..sempat ambik gambar segala ni...

AzamSeed said...

Itulah salah satu kerja yang ada..Hahahaha. Habis dah tinggal sorang.apa nak buat?

Blog Widget by LinkWithin