Tuesday, August 11, 2009

Training lagi....


Semalam, hari Isnin 10 Ogos 2009 aku dan kengkawan yang lain ada training lagi. Cuma kali ni di ofis je. Task kali ni kena buat presentation at actual site. Training dikendalikan oleh Mr. Tucker (Nama sebenar dia Mustak daripada Farooq Consultant. Nak ikutkan ini training yang ke berapa ek..ke 7 kot! Banyak..kira ni sambungannya la. Training ini di bawah tajuk 'Culture of Execellence'. Memang bagus dan efektif. Banyak yang aku belajar.

Pagi-pagi sempat ambil gambar dengan beberapa staff. Maklumlah suit ditaja oleh UEMLAND BERHAD dan inilah first time aku memakai suit yang berharga lebih kurang RM500.00. (kira paling mahallah) Suit ni akan terus menjadi hakmilik aku..hehehe rasanyala. THANK YOU for those yang give this brilliant idea..merasa gak aku!

Dari kiri, Puan Yazidah,(Mktg. Manager), Pn. Salina,(Senior Executive), Mr. Tucker,(Trainor) dan yang sebelah tu aku la..



Kali ni kami kena buat role play sepanjang hari. How to greet client, how to attract people in first meet dan macam-macam lagi. Yang paling best makan FREE!! hehehe tu yang syok. Training berakhir pukul 6.00 petang. Aku bergegas balik sebab wife telefon beritahu Iman buang air besar bercampur lendir darah sedikit. Further news aku akan update.


0 comments:

Blog Widget by LinkWithin